dinsdag 9 september 2008

A Fresh Start

Goeiemorgen/middag/avond,

Bij het opstarten van deze nieuwe blog hoort uiteraard een kleine introductie.
Kort bij het begin van mijn eerste academiejaar is de spanning groot en de nood om dit te uiten evenwaardig. Dit nieuwe academiejaar betekent voor mij ook een nieuwe studie, nieuwe omgeving en in het algemeen een nieuwe uitdaging.
Als student geschiedenis wil ik eerst en vooral slagen en me voorbereiden op de toekomst maar ook me goed amuseren. Deze blog zal waarschijnlijk wel verbonden zijn met mijn studies maar zal vooral gaan over mijn interesses, de actua en discussiepunten van het moment. Reacties zijn dan ook altijd welkom!

Sören

Dare to Think, Dare to Blog

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Voilà, ik kan niet achterblijven. Ongelooflijk maar waar, maar ik heb ook een introductieberichtje gemaakt, kom maar snel eens kijken.

Thijs R.C. Vandewoude zei

Ik wacht met spanning op het vervolg.

Nathan. zei

blijven schrijven :)